סדנאות ניהול, שירות ומכירה
שיטת ההדרכה של LTD מעודדת מעורבות ולקיחת אחריות של המשתתפים תוך שילוב חווייתי של
אתגרי חשיבה, תרגולי סימולציה, וניתוח אירועים מעולם התוכן של המסעדה.
העלאת איכות ועקביות של חוויית האורחים על ידי נתינת כלים לשיפור הגשת השירות.
סיוע לבעל/מנהל המסעדה לזיהוי החוזקות וההזדמנויות שלו לשיפור ולהעניק לו כלים לממש
את יכולותיו להניע את המסעדה ואת צוותי השירות להשגת תוצאות אפקטיביות.
בתהליך האימון, הבעלים/המנהל והמאמן מגדירים יחד את המטרות, הציפיות ומסגרות הזמן.
הרצאת בשירות – הכל בראש!
המרכיב המיוחד והמנצח למתן שירות
איכותי – מקצועי – מלהיב – שמח!
מוגש אליכם דרך מסע אל תוך האני מאמין המשותף שלנו
מתובל בסיפורים אישיים וחוויות מהשטח
הרצאות וקורסים
רזי עולם המסעדנות והאירוח:
העברת הרצאות בשלל נושאים מעולם המסעדנות, כולל התארגנות לפתיחת מסעדה, הקמת מערכי שרות ואירוח, טרנדים וחידושים טכנולוגים בענף, ניהול משרד אחורי, הצצה למספרים ורווחיות, ועוד.
חוברות תפעול
הרכבת חוברות הדרכה לתיעוד שיטות שרות ומכירה.
הרכבת אוגדן תפעול ופתיחת עסק בודד או רשת.