פער השירות (THE SERVICE GAP)
לכל לקוח, באשר הוא, יש רמת ציפיות מסוימת כאשר הוא מגיע לביקור במסעדה. פעמים רבות רמת הציפיות של הלקוח אינה תואמת את המציאות מבחינת מקצועיות השירות, איכות האוכל, סגנון ההגשה, האווירה וכדומה.
לכל לקוח, באשר הוא, יש רמת ציפיות מסוימת כאשר הוא מגיע לביקור במסעדה. פעמים רבות רמת הציפיות של הלקוח אינה תואמת את המציאות מבחינת מקצועיות השירות, איכות האוכל, סגנון ההגשה, האווירה וכדומה.
כל עסק חושק בדו”ח רווח והפסד בריא. במסגרת שמירה על עלויות הפריים, אנו מחפשים את כל הדרכים כדי לשמור על עלות מזון נמוכה ככל האפשר. כל שף ומנהל מסעדה יודע שתנודות באחוזי עלות המזון בעסק יכולות לקרות לעתים קרובות, ושתנודות אלו מיד משפיעות על הרווח. ישנם מספר גורמים המשפיעים על עלות המזון כגון: רכש וקניות, ניהול מלאי ותמחור.
פעמים רבות אנשים פונים אליי בשאלה “איפה אני יכול למצוא מנהל טוב?” או “האם יש לך מנהל טוב בשבילי?”
אבל מה זה, בעצם, מנהל טוב? לכל מנהל יש סגנון אחר ואישיות משלו. לכל מסעדה מתאים סוג אחר של מנהל ולעתים כמה מנהלים עם סגנון ניהול ואישיות שונים לחלוטין יוכלו להצליח באותה המסעדה, כל אחד בדרכו שלו.